W zakresie badań rynkowych oferujemy możliwość współpracy w zakresie szerokiego spektrum pozyskiwania danych o różnych obszarach rynku. Oferta badań obejmuje:
W zakresie badań wtórnych oferujemy możliwość przygotowania raportów w oparciu o dostępne źródła krajowe i zagraniczne. Badania źródeł wtórnych są często niedoceniane i przez to pomijane w sytuacji potrzeby informacji rynkowych.
Warto pamiętać, że dzięki badaniom wtórnym można zaoszczędzić sporo pieniędzy i pośrednio czasu. Praca nad zleconym badaniem wtórnym odbywa się w 2 etapach:
ustalenie zakresu możliwych do uzyskania informacji wtórnych na podstawie zapytania uzyskanego od Klienta [czas etapu I to maksymalnie 3 dni robocze]
realizacja badania wtórnego na podstawie zaakceptowanej i podpisanej umowy lub zamówienia [czas realizacji etapu II to maksymalnie 4 tygodnie]
Raport z badania przekazywany jest w ustalonej formie [ppt, doc, PDF] wraz z wykazem materiałów źródłowych użytych do realizacji badania.
Zrealizowane badania wtórne dotyczyły m.in.
W zakresie badań ilościowych oferujemy możliwość realizacji badań z wykorzystaniem techniki PAPI, CAWI oraz CATI. Każde z realizowanych badań ilościowych traktowane jest indywidualnie i dopasowywane do konkretnych potrzeb zlecającego badanie. W zależności od tematu i zakresu badania ilościowego okres jego realizacji może trwać od kilku dni do kilku tygodni. Praca nad badaniem ilościowym to następujące etapy jego realizacji:
przygotowanie oferty badawczej i jej prezentacja
konstrukcja narzędzia badawczego i jego akceptacja przez Zlecającego badanie
realizacji terenowa badania i jego kontrola
analiza danych oraz budowa raportu badawczego
przedstawienie raportu oraz jego prezentacja
Raport z badania przekazywany jest w ustalonej wspólnie formie [ppt, doc, PDF] wraz z bazą danych zrealizowanego badania. Każdy z klientów ma zapewniony stałą współpracę w zakresie dodatkowych analiz, wyjaśnień itp.
Zrealizowane badania ilościowe dotyczyły m.in.
W zakresie badań jakościowych oferujmy współpracę przy projektowaniu i realizacji badań z wykorzystaniem zogniskowanych wywiadów grupowych [FGI]. Każde tego typu badanie realizowane jest w ustalonych ze Zleceniodawcą warunkach oraz na podstawie zaakceptowanego scenariusza przez doświadczonych moderatorów.
Zrealizowane badania jakościowe dotyczyły m.in.
W zakresie realizacji badań indywidualnych i syndykatowych opis tych badań znajdą Państwo w zakładce ‘o nas’.
W przypadku pytań prosimy o kontakt elektroniczny: biuro@mrcconsulting.pl
Wszystkim zainteresowanym prześlemy szczegółowe informacje o wybranych raportach.
Specjalizujemy się w sektorach ubezpieczeniowym i olejowym. Prosimy wybrać tematykę raportu i przesłać zapytanie drogą elektroniczną.
Wszelkie prawa zastrzeżone © MRC Consulting