W ramach szkoleń oferujemy ofertę dostosowaną do potrzeb ‘szytą na miarę’. Oferujemy zakres szkoleń dostosowanych do potrzeb firmy z zakresu szeroko pojętego zarządzania marketingowego oraz zastosowania metod statystycznych.
Wśród realizowanych tematów są:
Praktyczne aspekty badań rynkowych
Badania rynkowe w małej firmie
Wskaźniki marketingowe w praktyce
Zarządzanie marką produktu
Satysfakcja klienta – metody pomiaru i zastosowanie
Praktyczne aspekty budowy strategii marketingowych
Plan marketingowy w praktyce
Rynek MSP w Polsce
Szkolenia realizowane są w oparciu o praktykę gospodarczą z odniesieniem do najnowszych publikacji z realizowanego tematu szkolenia.
W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt elektroniczny: biuro@mrcconsulting.pl
Wszystkim zainteresowanym prześlemy szczegółowe informacje o wybranych raportach.
Specjalizujemy się w sektorach ubezpieczeniowym i olejowym. Prosimy wybrać tematykę raportu i przesłać zapytanie drogą elektroniczną.
Wszelkie prawa zastrzeżone © MRC Consulting